Philips SHQ1217/10

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Philips SHQ1217/10 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Madelon_Ov 28-10-2013
Geschreven voor: Philips SHQ1217/10

Oordopjes zitten als gegoten. Het materiaal is duurzaam en voelt stevig. Een fijn gevoel voor als je gaat hardlopen! Feit dat er een remote op zit, was voor mij dat ik de keuze voor deze oordopjes heb gemaakt. Dat het gezien de prijs een van de goedkopere varianten is, is te merken aan de kwaliteit van het geluid. Normaal zou me dit storen, voor hardlopen is het echter prima!

ralenti 01-05-2015

Hoi Madelon! Ik twijfel over het kopen van deze oortjes. Ik kan zelf niet van die in-ear dopjes in omdat dat pijn doet en daarom kwam ik op deze uit. Door jouw review maak ik me geen zorgen meer over hoe ze zitten maar ik ben nu bang dat de geluidskwaliteit misschien wel erg slecht is? Weet niet wat jij normaal gewend bent, maar ik heb zelf altijd iphone oortjes. Zijn deze beter of slechter dan dat? Alvast bedankt, hoop dat je dit leest!
Groetjes,
Jonie